Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація щодо звернень громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради за період з 17.01.11р. по 21.01.11р.

За період з 17.01.11 р. по 21.01.11 р. у виконавчий комітет Рубіжанської міської ради надійшло 45 усних та письмових звернення громадян, у тому числі на особистому прийомі у міського голови – 24.
Із загальної кількості звернень: 6 – колективні, 2 – повторні.
     Усі звернення попередньо були розглянуті у приймальні зі звернень громадян, на кожне звернення оформлена картка особистого прийому громадян та реєстраційно-контрольна картка згідно з інструкцією з діловодства.
     Особлива увага керівництвом міськради приділяється розгляду звернень від інвалідів війни та праці, від пенсіонерів та ветеранів праці, від багатодітних сімей та самотніх матерів. Дані звернення, згідно законодавству, розглядаються керівництвом міської ради у першочерговому порядку.
     Від пільгових категорій громадян на цьому тижні надійшло, у тому числі:
     3 – від учасників ВОВ;
     5 – від дітей війни;
     12 – від пенсіонерів;
     6 – від ветеранів праці;
     1 – від інвалідів 1 гр.;
     4– від інвалідів 2 гр.;
     3 – від інвалідів 3 гр.
     Усі звернення розписані міським головою Козюбердою К.Г.
     Із загальної кількості звернень (51 питання) на першому плані – комунальні питання (19 звернень щодо неякісно наданих послуг ВАТ «УК «КомЄнерго-Рубіжне», ремонту колектору холодної води, оплати комунальних послуг та ін.).
     На другому - комунальні питання (18 звернень щодо надання матеріальної допомоги на лікування, оформлення субсидії).
     З питань праці отримано 3 звернення щодо отримання архівної довідки про заробітну платню та незаконного, на думку заявника, звільнення з лікарні ветеринарної медицини).
     Турбують мешканців міста питання дотримання законності та охорони правопорядку (отримано 3 звернення щодо наведення порядку на дискотеці біля кінотеатру «Юність», порушення громадського порядку сусідами, закриття пункту прийому металолому).
     Не осталися без уваги й питання транспорту (1 звернення щодо стану спілкування перевізників з пасажирами у міському транспорті).
     З житлових питань отримано 1 звернення про надання іншого житла.
     З питань охорони здоров’я отримано 1 звернення щодо роз’яснення послідовності призначеного лікування).
     З питань земельних відносин отримано 1 звернення щодо наведення межі земельної ділянки.
     Інші питання (4) стосувалися організації прийому громадян, які мають статус «дитина війни» у міському суді; встановлення знаку, який забороняє проїзд вантажівок; виділення кімнати для прийому документів у громадян, які мають статус «дитина війни».
     За цей період отримано 19 відповідей на усні та письмові звернення, які надійшли до виконавчого комітету міської ради протягом грудня 2010 р. та січня 2011 р., заявникам надані обґрунтовані роз’яснення керівниками та фахівцями міськради, а також комунальними підприємствами міста згідно з діючим законодавством. Чотири звернення вирішено позитивно, на останні – надані відповідні роз’яснення.
     Кожного дня спеціалісти приймальні зі звернень громадян спілкуються з мешканцями міста по телефону. Багато питань вирішуються позитивно, заявникам надаються необхідні роз’яснення, де які питання не відносяться до компетенції органів місцевого самоврядування.  Є питання, котрі потребують оперативного реагування та спеціалісти приймальні зі звернень громадян зв’язуються для їх вирішення зі спеціалістами інших установ та підприємств, до компетенції яких належать ці питання. Протягом цього тижня спеціалісти приймальні зі звернень громадян обробили 3 звернення, які надійшли за телефоном та потребували допомоги. Мешканці міста ставили запитання щодо течі даху у сусідів, недостатнього опалення у квартирі та сплати комунальних послуг. По кожному зверненню заявникам надані відповідні роз’яснення згідно з діючим законодавством по зверненням громадян та надані відповідні доручення керівникам, а також фахівцям комунальних підприємств міста та міської ради.
     Фахівці приймальні зі звернень громадян постійно контролюють строки виконання звернень громадян та безпосередньо приймають участь у їх вирішенні.  

Головний фахівець
загального відділу
Галстян Г.Г.


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 3
переглядів: 7
візитів сьогодні: 3063
візитів всього: 545247