Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація щодо звернень громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради за період з 10.01.11р. по 14.01.11р.

За період з 10.01.11 р. по 14.01.11 р. у виконавчий комітет Рубіжанської міської ради надійшло 23 письмових звернення громадян, у тому числі 1 – колективне.
     З вищих органів державної влади за даний період отримано 5 звернень (з Апарату Верховної Ради України, Державної установи «Соціальний контактний центр», Луганської обласної державної адміністрації) щодо надання матеріальної допомоги на лікування та підключення енергопостачання. Мешканці міста звертались до вищих органів державної влади з питань функціонування поліклініки у південній частині міста, оформленні договору-дарування, незгоди з оплатою за перевірку приборів обліку холодної води та оплати за послугу ВДО, отримання архівної довідки та пільгового проїзду у міжміському транспорті.
     Усі звернення попередньо були розглянуті у приймальні зі звернень громадян, на кожне звернення оформлена реєстраційно-контрольна картка згідно з інструкцією з діловодства.
     Особлива увага керівництвом міськради приділяється розгляду звернень від інвалідів війни та праці, від пенсіонерів та ветеранів праці, від багатодітних сімей та самотніх матерів. Дані звернення, згідно законодавству, розглядаються керівництвом міської ради у першочерговому порядку.
     Від пільгових категорій громадян на цьому тижні надійшло, у тому числі:
     1 – від учасників ВОВ;
     4 – від дітей війни;
     6 – від пенсіонерів;
     1 – від інвалідів 1 гр.;
     1 – від інвалідів 2 гр.;
     2 – від інвалідів 3 гр.
     Усі звернення розписані міським головою Козюбердою К.Г.
     Із загальної кількості звернень (28 питань) на першому плані – соціальні питання (10 звернень щодо надання матеріальної допомоги на лікування);
на другому - комунальні питання (8 звернень щодо ремонту опалення у квартирах, встановлення індивідуального опалення, відлову бродячих тварин, ремонту доріг, оплати послуг по ВДО, списання заборгованості по теплу).
     З питань праці отримано 1 звернення щодо отримання довідки про заробітню платню.
     Турбують мешканців міста питання дотримання законності та охорони правопорядку (отримано 1 звернення щодо конфліктної ситуації з сусідами).
     Не осталися без уваги й питання транспорту (2 звернення щодо пільгового проїзду у міжміському транспорті).
     З житлових питань отримано 1 звернення про надання кімнати у гуртожитку.
     З питань охорони здоров’я отримано 1 звернення щодо функціонування поліклініки у південній частині міста.
     З питань зв’язку отримано 2 звернення щодо роботи КП «ТРК «Рубіжне» та відновлення роботи радіо.
     Інші питання (2) стосувалися незгоди з розташуванням перукарні у домі та розміру податку при оформленні договору-дарування.
     За цей період отримано 15 відповідей на усні та письмові звернення, які надійшли до виконавчого комітету міської ради протягом грудня 2010 р. та січня 2010 р.,  заявникам надані обґрунтовані роз’яснення керівниками та фахівцями міськради, а також комунальними підприємствами міста згідно з діючим законодавством. На одне звернення дана відмова, на останні – надані відповідні роз’яснення.
     Кожного дня спеціалісти приймальні зі звернень громадян спілкуються з мешканцями міста по телефону. Багато питань вирішуються позитивно, заявникам надаються необхідні роз’яснення, де які питання не відносяться до компетенції органів місцевого самоврядування.  Є питання, котрі потребують оперативного реагування та спеціалісти приймальні зі звернень громадян зв’язуються для їх вирішення зі спеціалістами інших установ та підприємств, до компетенції яких належать ці питання. Протягом цього тижня спеціалісти приймальні зі звернень громадян обробили 7 звернень, які надійшли за телефоном та потребували допомоги. Мешканці міста ставили запитання щодо призначення субсидії, відсутності опалення у квартирі, відсутності водопостачання, отримання пенсії на поховання померлого, слабкого напору води, зрізу гілок на дереві, отримання допомоги на дитину до 3-х років, своєчасного отримання газети. По кожному зверненню заявникам надані відповідні роз’яснення згідно з діючим законодавством по зверненням громадян та надані відповідні доручення керівникам, а також фахівцям комунальних підприємств міста та міської ради. Два звернення вирішено позитивно.
     Фахівці приймальні зі звернень громадян постійно контролюють строки виконання звернень громадян та безпосередньо приймають участь у їх вирішенні.  

Головний фахівець
загального відділу
Галстян Г.Г.


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 6
переглядів: 9
візитів сьогодні: 6448
візитів всього: 545203