Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація щодо звернень громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради за період з 04.01.11 р. по 06.01.11 р.

    За період з 04.01.11 р. по 06.01.11 р. у виконавчий комітет Рубіжанської міської ради надійшло 13 письмових звернень громадян, у тому числі 2 - колективні та 1 – дублетне.

     З вищих органів державної влади за даний період отримано 3 звернення з Державної установи «Соціальний контактний центр» щодо надання матеріальної допомоги на лікування та підключення енергопостачання.
     Усі звернення попередньо були розглянуті у приймальні зі звернень громадян, на кожне звернення оформлена реєстраційно-контрольна картка згідно з інструкцією з діловодства.
     Особлива увага керівництвом міськради приділяється розгляду звернень від інвалідів війни та праці, від пенсіонерів та ветеранів праці, від багатодітних сімей та самотніх матерів. Дані звернення, згідно законодавству, розглядаються керівництвом міської ради у першочерговому порядку.
     Від пільгових категорій громадян на цьому тижні надійшло, у тому числі:
     2 – від пенсіонерів;
     1 – від інвалідів 2 гр.;
     4 – від інвалідів 3 гр.;
     1 – від ветеранів праці.
     Усі звернення розписані міським головою Козюбердою К.Г.
     Із загальної кількості звернень на першому плані – соціальні питання (7 звернень щодо надання матеріальної допомоги на лікування);
     на другому - комунальні питання (3 звернення щодо ремонту даху та підключення енергопостачання).
     З питань праці отримано 1 звернення щодо отримання довідки про заробітню платню.
     Турбують мешканців міста питання дотримання законності та охорони правопорядку (отримано 2 звернення щодо недостойної поведінки депутата міської ради та неотримання відповіді на звернення).
     За цей період отримано 4 відповіді на усні та письмові звернення, які надійшли до виконавчого комітету міської ради протягом грудня 2010 р.,  заявникам надані обґрунтовані роз’яснення керівниками та фахівцями міськради, в.о. начальника УЖКГ міської ради, начальником КСТП «РТКЄ», начальником КП «Жит сервіс», головним державним санітарним лікарем згідно з діючим законодавством. Одне звернення вирішено позитивно.
     Кожного дня спеціалісти приймальні зі звернень громадян спілкуються з мешканцями міста по телефону. Багато питань вирішуються позитивно, заявникам надаються необхідні роз’яснення, де які питання не відносяться до компетенції органів місцевого самоврядування.  Є питання, котрі потребують оперативного реагування та спеціалісти приймальні зі звернень громадян зв’язуються для їх вирішення зі спеціалістами інших установ та підприємств, до компетенції яких належать ці питання. Протягом цього тижня спеціалісти приймальні зі звернень громадян обробили 5 звернень, які надійшли за телефоном та потребували допомоги. Мешканці міста ставили запитання щодо призначення субсидії, відсутності опалення у квартирі, відсутності водопостачання, отримання пенсії на поховання померлого, слабкого напору води. По кожному зверненню заявникам надані відповідні роз’яснення згідно з діючим законодавством по зверненням громадян та надані відповідні доручення керівникам, а також фахівцям комунальних підприємств міста та міської ради. Одне звернення вирішено позитивно.
     Фахівці приймальні зі звернень громадян постійно контролюють строки виконання звернень громадян та безпосередньо приймають участь у їх вирішенні.  

Головний фахівець
загального відділу
Галстян Г.Г.


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 18
візитів сьогодні: 1475
візитів всього: 593493