Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація щодо звернень громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради за період з 20.12.10 р. по 24.12.10 р.

  За період з 20.12.10 р. по 24.12.10 р. у виконавчий комітет Рубіжанської міської ради надійшло 46 усних та письмових звернень громадян, у тому числі на особистому прийомі у міському голові – 32. Із загальної кількості звернень: 5 - колективні та 10 – повторні.
    Усі звернення попередньо були розглянуті у приймальні зі звернень громадян, на кожне звернення оформлена реєстраційно-контрольна картка та картка особистого прийому громадян згідно з інструкцією з діловодства.
    Особлива увага керівництвом міськради приділяється розгляду звернень від інвалідів війни та праці, від пенсіонерів та ветеранів праці, від багатодітних сімей та самотніх матерів. Дані звернення, згідно законодавству, розглядаються керівництвом міської ради у першочерговому порядку.

Від пільгових категорій громадян на цьому тижні надійшло, у тому числі:
1 – від інвалідів війни;
4 – від учасників ВВВ;
1 – від учасників бойових дій;
2 – від інвалідів 2 гр.;
3 – від інвалідів 3 гр.;
7 – від дітей війни;
8 – від ветеранів праці;
1 – від ветеранів збройних сил;
3 – від пенсіонерів.

Усі звернення розписані міським головою Козюбердою К.Г.
З 46 звернень (62 питання):
40 - з комунальних питань (щодо ремонту даху, капремонту дома, відлову бродячих собак, підключення електроенергії, оплата комунальних послуг, підключення газопостачання та ін).
З соціальних питань надійшло 4 звернення щодо надання матеріальної допомоги на лікування малозабезпеченої категорії громадян, незгоди з розміром пенсії, оформлення субсидії.
  Турбують громадян питання земельних відносин (надійшло 1 звернення щодо внесення співвласників в державний акт на землю).
  З питань охорони здоров’я отримано 3 звернення (щодо нормального функціонування поліклініки, прийняття заходів до сусідки, отримання слухового апарату).
  Не осталися без уваги питання транспорту. Надійшло 3 звернення щодо відновлення руху міського транспорту біля ВАТ «Рубежанский Краситель», якісної організації транспортних перевозок та надання додаткових рейсів).
З питань культури та культурної спадщини отримано 1 звернення щодо розвитку культури та благоустрою міста.
З житлових питань отримано 5 звернень щодо покращення житлових умов.
   З питань праці отримано 2 звернення щодо працевлаштування молодих спеціалістів.
Інші питання (3 звернення) стосувалися порушення санітарних норм мешкання сусідами у приватному секторі, шуму від роботи кондиціонеру та ін.
   За цей період отримано 33 відповіді на усні та письмові звернення, які надійшли до виконавчого комітету міської ради протягом листопада місяця 2010 р.,  заявникам надані обґрунтовані роз’яснення керівниками та фахівцями міськради, в.о. начальника УЖКГ міської ради, начальником управління охорони здоров’я міста згідно з діючим законодавством. Вирішено позитивно 21 звернення щодо отримання матеріальної допомоги на лікування та 1 звернення щодо ремонту опалення у квартирі.
   Кожного дня спеціалісти приймальні зі звернень громадян спілкуються з мешканцями міста по телефону. Багато питань вирішуються позитивно, заявникам надаються необхідні роз’яснення, де які питання не відносяться до компетенції органів місцевого самоврядування.  Є питання, котрі потребують оперативного реагування та спеціалісти приймальні зі звернень громадян зв’язуються для їх вирішення зі спеціалістами інших установ та підприємств, до компетенції яких належать ці питання. Протягом цього тижня спеціалісти приймальні зі звернень громадян обробили 12 звернень, які надійшли за телефоном та потребували допомоги. Мешканці міста ставили запитання щодо ремонту дахів, прибирання ліфтової кабіни, закриття каналізаційних люків, відсутності опалення у квартирах, відновлення роботи радіо, відсутності освітлення у гуртожитку, ремонту ліфта, підключення газу, оплати  боргів за комунальні послуги, ремонту доріг, оформлення субсидії. По кожному зверненню заявникам надані відповідні роз’яснення згідно з діючим законодавством по зверненням громадян та надані відповідні доручення керівникам, фахівцям комунальних підприємств міста та міської ради.
   Фахівці приймальні зі звернень громадян постійно контролюють строки виконання звернень громадян та безпосередньо приймають участь у їх вирішенні.  З початку 2010 року не було жодного порушення строків розгляду звернень громадян, які надійшли до виконавчого комітету Рубіжанської міської ради.


Головний фахівець
загального відділу
Галстян Г.Г.


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 3
переглядів: 8
візитів сьогодні: 2045
візитів всього: 545128