Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація щодо звернень громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради за період з 13.12.10 р. по 17.12.10 р.

  За період з 13.12.10 р. по 17.12.10 р. у виконавчий комітет Рубіжанської міської ради надійшло 13 письмових звернень громадян, у тому числі - 2 колективних та 4 – повторних.
    Усі звернення попередньо були розглянуті у приймальні зі звернень громадян, на кожне звернення оформлена реєстраційно-контрольна картка згідно з інструкцією з діловодства.
    З  вищих органів державної влади на цьому тижні отримано два звернення: з Державної установи “Урядовий контактний центр”  та Луганська обласна державна адміністрація. На цьому тижні мешканці міста зверталися до вищих органів державної влади з питань ремонту даху та отримання матеріальної допомоги на лікування.
Особлива увага керівництвом міськради приділяється розгляду звернень від інвалідів війни та праці, від пенсіонерів та ветеранів праці, від багатодітних сімей та самотніх матерів. Дані звернення, згідно законодавству, розглядаються керівництвом міської ради у першочерговому порядку.

Від пільгових категорій громадян на цьому тижні надійшло, у тому числі:
1 – від учасників бойових дій;
2 - від інвалідів 1 гр.;
2 – від пенсіонерів;
1 – від ветеранів праці.

Усі звернення розписані міським головою Козюбердою К.Г.
З 13 звернень ( питань):
6 - з комунальних питань (щодо ремонту даху, ремонту опалення у квартирах, вивозу сміття, відлову бродячих собак).
   З соціальних питань надійшло 4 звернення щодо надання матеріальної допомоги на лікування малозабезпеченої категорії громадян та незгоди з розміром пенсії.
    З питань забезпечення законності та охорони правопорядку надійшло 1 звернення.
Турбують громадян питання земельних відносин (надійшло 1 звернення щодо наведення межі земельної ділянки).
    З питань діяльності органів місцевого самоврядування надійшло 1 звернення щодо відміни рішення сесії міської ради стосовно приватизації земельної ділянки.
   За цей період отримано 12 відповідей на письмові звернення, які надійшли до міської ради протягом листопада місяця 2010 р.,  заявникам надані обґрунтовані роз’яснення керівниками та фахівцями міськради, в.о. начальника УЖКГ міської ради, начальником управління охорони здоров’я міста згідно з діючим законодавством.
     Кожного дня спеціалісти приймальні зі звернень громадян спілкуються з мешканцями міста по телефону. Багато питань вирішуються позитивно, заявникам надаються необхідні роз’яснення, де які питання не відносяться до компетенції органів місцевого самоврядування.  Є питання, котрі потребують оперативного реагування та спеціалістам приймальні зв’язуються для їх вирішення зі спеціалістами інших установ та підприємств, до компетенції яких належать ці питання. Протягом цього тижня спеціалісти приймальні зі звернень громадян обробили 3 звернення, які надійшли за телефоном та потребували допомоги. Мешканці міста ставили запитання щодо нагляду за жінкою похилого віку, відсутності опалення, ремонту телефону. По кожному зверненню заявникам надані відповідні роз’яснення згідно з діючим законодавством по зверненням громадян та надані відповідні доручення керівникам, фахівцям комунальних підприємств міста та міської ради.
    Фахівці приймальні зі звернень громадян постійно контролюють строки виконання звернень громадян та безпосередньо приймають участь у їх вирішенні.  З початку 2010 року не було жодного порушення строків розгляду звернень громадян, які надійшли до виконавчого комітету Рубіжанської міської ради


                                                          Головний фахівець
загального відділу Галстян Г.Г.


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 4
переглядів: 5
візитів сьогодні: 1702
візитів всього: 545446