Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація щодо звернень громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради за період з 06.12.10 р. по 10.12.10 р.

За період з 06.12.10 р. по 10.12.10 р. у виконавчий комітет Рубіжанської міської ради надійшло 20 усних та письмових звернень громадян, з них 2 звернення – колективні, 1 – повторне, у тому числі на особистому прийомі у заступника міського голови Задіраки Н.А. розглянуто одне звернення.
   Усі звернення попередньо були розглянуті та зареєстровані у приймальні зі звернень громадян загального відділу міської ради, на кожне звернення оформлена регістраційно-контрольна картка та картка особистого прийому громадян згідно з інструкцією з діловодства.
   З вищих органів державної влади на цьому тижні отримано одне звернення з Адміністрації Президента України з питання оформлення опіки над дитиною.
    Особлива увага керівництвом міськради приділяється розгляду звернень від інвалідів війни та праці, від пенсіонерів та ветеранів праці, від багатодітних сімей та самотніх матерів. Дані звернення, згідно законодавству, розглядаються керівництвом міської ради у першочерговому порядку.

Від пільгових категорій громадян на цьому тижні надійшло, у тому числі:
1 – від учасників ВВВ;
1 – від інвалідів війни;
6 – від дитини війни;
2 – від інвалідів 3 гр.

Із загальної кількості звернень: одне розписане міським головою К.Г. Козюбердою та 19 – секретарем міської ради О.В.Хоменко.
Які ж питання турбують мешканців нашого міста?
На першому плані
- комунальні питання (8 заяв та скарг громадян щодо ремонту ліфта, капремонту дома, порушення правил мешкання у гуртожитках, відновлення зовнішнього освітлення,  відлову бродячих собак, підключення газу та ін.).
На другому місті - соціальні питання. Надійшло 6 звернень щодо  надання матеріальної допомоги на лікування малозабезпеченої категорії громадян.
Два звернення отримано з питань охорони здоров’я (щодо збільшення кількості місць у неврологічному відділенні міської лікарні та отримання пільгових медикаментів).
Не залишилися без уваги й питання транспорту (одне питання про незадовільну роботу міського транспорту).
Турбують мешканців міста також питання культури та культурної спадщини. Отримано 1 повторне звернення від ветерана збройних сил щодо покращення воєнно-патріотичної роботи у місті).
З питань сім’і отримано одне звернення щодо встановлення опіки над дитиною.
З питань земельних відносин отримано 1 звернення стосовно наведення межі земельної ділянки).
    За цей період отримано 63 відповіді на письмові звернення, які надійшли до міської ради протягом жовтня та листопада місяців 2010 р., з даного числа заявникам надані обґрунтовані роз’яснення на 15 звернень керівниками управлінь міськради, начальником УЖКГ та УПСЗН міської ради, директорами  комунальних підприємств міста згідно з діючим законодавством. Згідно з рішенням виконкому вирішено позитивно 48 звернень громадян з питань надання матеріальної допомоги на лікування.
     Кожного дня спеціалісти приймальні зі звернень громадян спілкуються з мешканцями міста по телефону. Багато питань вирішуються позитивно, заявникам надаються необхідні роз’яснення, де які питання не відносяться до компетенції органів місцевого самоврядування.  Є питання, котрі потребують оперативного реагування та спеціалістам приймальні зв’язуються для їх вирішення зі спеціалістами інших установ та підприємств, до компетенції яких належать ці питання. Протягом цього тижня спеціалісти приймальні зі звернень громадян обробили 8 звернень, які надійшли за телефоном та потребували допомоги. Мешканці міста ставили запитання щодо вивозу сміття, отримання почтового переказу, відсутності водопостачання, відсутності опалення, отримання пенсії, відновлення роботи радіо та ін. По кожному зверненню заявникам надані відповідні роз’яснення згідно з діючим законодавством по зверненням громадян та надані відповідні доручення керівникам, фахівцям комунальних підприємств міста та міської ради. Одне звернення було вирішене позитивно.
   Спеціалісти приймальні зі звернень громадян постійно контролюють строки виконання звернень громадян та безпосередньо приймають участь у їх вирішенні.  З початку 2010 року не було жодного порушення строків розгляду звернень громадян, які надійшли до виконавчого комітету Рубіжанської міської ради


Головний фахівець
загального відділу
Галстян Г.Г.


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 8
візитів сьогодні: 3087
візитів всього: 545249