Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація щодо звернень громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради за період з 29.11.10 р. по 03.12.10 р.

   За період з 29.11.10 р. по 03.12.10 р. у виконавчий комітет Рубіжанської міської ради надійшло 11 письмових звернень громадян, у тому числі - одне повторне.
    Усі звернення попередньо були розглянуті у приймальні зі звернень громадян, на кожне звернення оформлена регістраційно-контрольна картка.
     З вищих органів державної влади на цьому тижні отримано одне звернення з Державної установи “Урядовий контактний центр”  з питання призначення субсидії.
     Особлива увага керівництвом міськради приділяється розгляду звернень від инвалидів війни та праці, від пенсіонерів та ветеранів праці, від багатодітних сімей та самотніх матерів. Дані звернення, згідно законодавству, розглядаються керівництвом міської ради у першочерговому порядку.

Від пільгових категорій громадян на цьому тижні надійшло, у тому числі:
1 – від учасників ВВВ;
1 – від дитини війни;
1 - від інвалідів 2 гр.;
2 – від інвалідів 3 гр.;
1 – від ветеранів праці;
2 – від пенсіонерів.

Усі звернення розписані міським головою Козюбердою К.Г.
З 11 звернень (12 питань):
4 - з комунальних питань (щодо встановлення приладів обліку холодної води, заміни електричних приладів, відлову бродячих собак та ін.).
   З соціальних питань надійшло 3 звернення щодо призначення субсидії та надання матеріальної допомоги на лікування малозабезпеченої категорії громадян.
   Одне звернення надійшло з питань охорони здоров’я (щодо безоплатного протезування зубів).
Не осталися без уваги й питання зв’язку (одне питання про отримання довідки щодо телефонних розмов).
Турбують мешканців міста також питання забезпечення законності та охорони правопорядку. Отримано 4 звернення щодо захисту своїх прав та законних інтересів, захисту прав споживачів, неприязних взаємовідносин з сусідами.
   За цей період отримано 8 відповідей на письмові звернення, які надійшли до міської ради протягом листопада місяця 2010 р.,  заявникам надані обґрунтовані роз’яснення керівниками управлінь міськради, начальником УЖКГ та УПСЗН міської ради, директорами  комунальних підприємств міста згідно з діючим законодавством. Одне звернення вирішене позитивно.
    Протягом цього тижня фахівці приймальні зі звернень громадян обробили 11 звернень, які надійшли за телефоном. Мешканці міста ставили запитання щодо відновлення роботи радіо, призначення субсидії, відсутності опалення, перерахунку оплати за тепло, приватизації земельної ділянки, вивозу сміття, неотримання поштового переказу та ін. По кожному зверненню заявникам надані відповідні роз’яснення згідно з діючим законодавством по зверненням громадян та надані відповідні доручення керівникам, фахівцям комунальних підприємств міста та міської ради.
    Фахівці приймальні зі звернень громадян постійно контролюють строки виконання звернень громадян та безпосередньо приймають участь у їх вирішенні.  З початку 2010 року не було жодного порушення строків розгляду звернень громадян, які надійшли до виконавчого комітету Рубіжанської міської ради.


Головний фахівець
загального відділу
Галстян Г.Г.


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 23
візитів сьогодні: 1493
візитів всього: 593493