Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація щодо звернень громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради за період з 22.11.10 р. по 26.11.10 р.

 За період з 22.11.10 р. по 26.11.10 р. у виконавчий комітет Рубіжанської міської ради надійшло 14 письмових звернень громадян, у тому числі - одне колективне.
    Усі звернення попередньо були розглянуті у приймальні зі звернень громадян, на кожне звернення оформлена регістраційно-контрольна картка.
   З вищих органів державної влади на цьому тижні отримано 2 звернення (з Адміністрації Президенту України та Пенсійного фонду України).  Мешканці міста на цьому тижні звертались до вищих органів державної влади з питань призначення субсидії та будівництва у місті притулку для безпритульних тварин.
   Особлива увага керівництвом міськради приділяється розгляду звернень від инвалидів війни та праці, від пенсіонерів та ветеранів праці, від багатодітних сімей та самотніх матерів. Дані звернення, згідно законодавству, розглядаються керівництвом міської ради у першочерговому порядку.

Від пільгових категорій громадян на цьому тижні надійшло, у тому числі:
2 – від учасників ВВВ;
2 – від дитини війни;
2 - від інвалідів 2 гр.;
1 – від ветеранів праці;
2 – від пенсіонерів.

З 14 звернень (18 питань): 4 – розписане міським головою Козюбердою К.Г., 9 - секретарем міської ради Ю.М.Арцевим.
  Більш усього звернень надійшло з комунальних питань (8 звернень щодо будівництва притулку для безпритульних тварин, отримання довідки за комунальні послуги, усунення наслідків затоплення квартири, відключення квартири від мереж центрального опалення, оплати за послуги ВДО та ін.).
   На другому місті – соціальні питання. Надійшло 6 звернень з питань призначення субсидії та надання матеріальної допомоги на лікування малозабезпеченої категорії громадян.
Одне звернення надійшло з житлових питань (щодо права власності на будинок).
Не осталися без уваги й питання зв’язку (одне питання про отримання довідки щодо телефонних розмов).
Турбують мешканців міста також питання дотримання законності та охорони правопорядку. Отримано 2 звернення щодо незгоди з шумом від роботи кондиціонеру у сусідів та прийняття мір адміністративного діяння до сусіда.
     За цей період отримано 11 відповідей на усні та письмові звернення, які надійшли до міської ради протягом жовтня та листопада місяців 2010 р.,  заявникам надані обґрунтовані роз’яснення керівниками управлінь міськради, начальником УЖКГ та УПСЗН міської ради, директорами  комунальних підприємств міста згідно з діючим законодавством.
    Протягом цього тижня фахівці приймальні зі звернень громадян обробили 8 звернень, які надійшли за телефоном. Мешканці міста ставили запитання щодо відновлення роботи радіо, прийняття мір примусового лікування до сусіда, ремонту даху, забезпечення медичним препаратом, переносу газової труби, реструктуризації боргу по комунальним послугам, зрізу дерев та ін.
   По кожному зверненню заявникам надані відповідні роз’яснення згідно з діючим законодавством по зверненням громадян та надані відповідні доручення керівникам, фахівцям комунальних підприємств міста та міської ради.
Фахівці приймальні зі звернень громадян постійно контролюють строки виконання звернень громадян та безпосередньо приймають участь у їх вирішенні.  З початку 2010 року не було жодного порушення строків розгляду звернень громадян, які надійшли до виконавчого комітету Рубіжанської міської ради


                                                                               Головний фахівець
                                                                                загального відділу
                                                                                      Галстян Г.Г.


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 4
переглядів: 6
візитів сьогодні: 2240
візитів всього: 545153