Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація щодо звернень громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради за період з 08.11.10 р. по 12.11.10 р.

За період з 08.11.10 р. по 12.11.10 р. у виконавчий комітет Рубіжанської міської ради надійшло 17 письмових звернень громадян.
    З вищих органів державної влади на цьому тижні отримано 3 звернення (з Адміністрації Президенту України, Секретаріату Кабінету Міністрів України, Державної установи “Урядовий контактний центр”).  Мешканці міста на цьому тижні звертались до вищих органів державної влади з питань отримання доплати до пенсії, незгоди з тарифами щодо соціального обслуговування, надання матеріальної допомоги та не відключення водопостачання.
Особлива увага керівництвом міськради приділяється розгляду звернень від инвалидів війни та праці, від пенсіонерів та ветеранів праці, від багатодітних сімей та самотніх матерів. Дані звернення, згідно законодавству, розглядаються керівництвом міської ради у першочерговому порядку.

Від пільгових категорій громадян на цьому тижні надійшло, у тому числі:
2 – від дитини війни;
2 - від інвалідів 2 гр.;
3 – від інвалідів 3 гр.;
3 – від ветеранів праці.

   З 17 звернень: 1 – розписане міським головою А.А.Бусєнковим, 16 - секретарем міської ради Ю.М.Арцевим.
З 17 звернень (19 питань): 1 – колективне.
    Більш усього звернень надійшло з соціальних питань (12 звернень щодо надання матеріальної допомоги на лікування, доплати до пенсії як дитині війни та незгоди з тарифами щодо соціального обслуговування.
На другому місті – комунальні питання (4  - щодо не відключення водопостачання, ремонту даху та ін.);
З питань дотримання законності та охорони правопорядку  отримано 3 звернення щодо захисту прав споживачів.
Два звернення надійшло з житлових питань (надання кімнати у гуртожитку).
     За цей період отримано 24 відповіді на усні та письмові звернення, які надійшли до міської ради протягом жовтня місяця 2010 р., з них 3 – вирішено позитивно, на 21 звернення заявникам надані обґрунтовані роз’яснення керівниками управлінь міськради, керуючим філією Ощадбанку, завідуючим ЦГА, начальником УЖКГ міської ради та директорами  комунальних підприємств міста згідно з діючим законодавством.
   Протягом цього тижня фахівці приймальні зі звернень громадян обробили 10 звернень, які надійшли за телефоном. Мешканці міста ставили запитання щодо приватизації земельної ділянки, забезпечення твердим паливом, черг у міському суді, незгоди з боргом по ЖЄКу № 4, відсутності опалення, заміни каналізаційної труби, ремонту даху. По кожному зверненню заявникам надані відповідні роз’яснення згідно з діючим законодавством по зверненням громадян та надані відповідні доручення керівникам, фахівцям комунальних підприємств міста та міської ради
   Фахівці приймальні зі звернень громадян постійно контролюють строки виконання звернень громадян та безпосередньо приймають участь у їх вирішенні.  

Головний спеціаліст 
     загального відділу
     Галстян Г.Г.


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 10
візитів сьогодні: 1983
візитів всього: 545411