Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація щодо звернень громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради за період з 01.11.10 р. по 05.11.10 р.

За період з 01.11.10 р. по 05.11.10 р. у виконавчий комітет Рубіжанської міської ради надійшло 12 письмових звернень громадян.
   З вищих органів державної влади на цьому тижні отримано 3 звернення (з Секретаріату Кабінету Міністрів України, ДУ “Урядовий контактний центр”, Луганської обласної державної адміністрації).  Мешканці міста на цьому тижні звертались до вищих органів державної влади з питань перерахунку пенсії та отримання архівної довідки щодо оформлення пільгової пенсії).
    Особлива увага керівництвом міськради приділяється розгляду звернень від инвалидів війни та праці, від пенсіонерів та ветеранів праці, від багатодітних сімей та самотніх матерів. Дані звернення, згідно законодавству, розглядаються керівництвом міської ради у першочерговому порядку.
Від пільгових категорій громадян на цьому тижні надійшло, у тому числі:
6 – від пенсіонерів;
2 - від інвалідів 2 гр.;
1 – від одиноких матерів. 

Усі звернення розписані секретарем міської ради Ю.М.Арцевим.

З 12 звернень: 1 – колективне.
Більш усього звернень надійшло з соціальних питань. Надійшло 5 звернень щодо надання матеріальної допомоги на лікування та перерахунку пенсії.
На другому місті - питання дотримання законності та охорони правопорядку (3 звернення щодо неприязних взаємовідносин з сусідами та захисту прав споживачів).
Два звернення надійшло з житлових питань (надання кімнати у гуртожитку).
Турбують мешканців міста й питання праці (надійшло одне повторне звернення щодо отримання архівної довідки для перерахунку пенсії).
Також отримане одне звернення з питань охорони здоров’я (забезпечення дорогим медичним препаратом пенсіонера).
   За цей період отримано 13 відповідей на усні та письмові звернення, які надійшли до міської ради протягом жовтня місяця 2010 р., з них 5 – вирішено позитивно, на 8 звернень заявникам надані обґрунтовані роз’яснення керівниками управлінь міськради та комунальних підприємств міста.
    Протягом цього тижня фахівці приймальні зі звернень громадян обробили 5 звернень, які надійшли за телефоном. Мешканці міста ставили запитання щодо незгоди з  нарахуванням оплати за теплопостачання, отримання матеріальної допомоги, відновлення роботи радіо, незгоди з площею земельної ділянки, зазначеної у акті приватизації земельної ділянки, а також працевлаштування. По кожному зверненню заявникам надані відповідні роз’яснення згідно з діючим законодавством по зверненням громадян та надані відповідні доручення керівниками комунальних підприємств міста, міського вузла зв’язку, поштових відділень та земельних відносин.
Фахівці приймальні зі звернень громадян постійно контролюють строки виконання звернень громадян та безпосередньо приймають участь у їх вирішенні.  

Головний спеціаліст 

загального відділу
Галстян Г.Г.


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 4
переглядів: 7
візитів сьогодні: 1607
візитів всього: 545176