Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація щодо звернень громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради за період з 25.10.10 р. по 29.10.10 р.

  За період з 25.10.10 р. по 29.10.10 р. у виконавчий комітет Рубіжанської міської ради надійшло 40 письмових звернень громадян.
    З вищих органів державної влади на цьому тижні отримано 6 звернень (з Адміністрації Президента України, Секретаріату Президента України, ДУ “Урядовий соціальний центр”, Луганської обласної державної адміністрації).  Мешканці міста на цьому тижні звертались до вищих органів державної влади з питань забезпечення медичним препаратом, незгоди з заборгованістю по квартирної платі, отримання грошових заощаджень та ін.
    Особлива увага керівництвом міськради приділяється розгляду звернень від инвалидів війни та праці, від пенсіонерів та ветеранів праці, від багатодітних сімей та самотніх матерів. Дані звернення, згідно законодавству, розглядаються керівництвом міської ради у першочерговому порядку.
Від пільгових категорій громадян на цьому тижні надійшло, у тому числі:
1 – від учасника ВВВ;
1 – від інвалідів 1 гр.;
2 - від інвалідів 2 гр.;
4 – від інвалідів 3 гр.;
7 – від дітей війни;
4 – від ветеранів праці;
4– від пенсіонерів. 

З 40 звернень (43 питання): 7 – колективні, 8 – повторні.
    Більш усього звернень надійшло з комунальних питань – 23 (ремонт опалення, проведення капітального ремонту дома, вивіз сміття, антисанітарне утримання домашніх тварин, установка газового лічильника, скасування заборгованості по комунальним послугам  та ін.).
   На другому місті – соціальні питання. Надійшло 13 звернень щодо надання матеріальної допомоги на лікування.
З питань дотримання законності та охорони правопорядку надійшло 2 звернення щодо захисту неприязних взаємовідносин з сусідами та захисту прав виборців.
    Одне звернень надійшло з житлових питань (надання кімнати у гуртожитку).
Турбують мешканців міста й питання торгівлі (надійшло одне повторне звернення з питань незгоди з закриттям тимчасових торгових рядів по вул. Леніна).
    Також отримане одне повторне письмове звернення з питань охорони здоров’я (забезпечення дитини-інваліда медичним препаратом).
    Від учасника збройних сил отримано 1 повторне звернення з питань культури (щодо патріотичного виховання молоді).
   Турбують мешканців міста питання щодо пільгового проїзду у міському  транспорті (отримано одне звернення від пенсіонера, що має статус реабілітованого).
    За цей період отримано 12 відповідей на усні та письмові звернення, які надійшли до міськради протягом вересня та жовтня місяців 2010 р., з них 3 – вирішено позитивно, на 9 звернень заявникам надані обґрунтовані роз’яснення керівниками управлінь міськради та комунальних підприємств міста.
    Протягом цього тижня фахівці приймальні зі звернень громадян обробили 5 звернень, які надійшли за телефоном. Мешканці міста ставили запитання щодо  відсутності опалення у квартирі, відлову бродячих тварин у місті, відсутності освітлення у кварталі, усунення сирості у підвалі.  По кожному зверненню заявникам надані відповідні роз’яснення згідно з діючим законодавством по зверненням громадян та надані відповідні доручення керівникам УЖКГ, комунальних підприємств міста, міського вузла зв’язку та ін.
    Фахівці приймальні зі звернень громадян постійно контролюють строки виконання звернень громадян та безпосередньо приймають участь у їх вирішенні.  


                                                                                           Головний спеціаліст 
                                                                                                     загального відділу
                                                                                                    Галстян Г.Г.


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 12
переглядів: 15
візитів сьогодні: 2018
візитів всього: 545390