Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
 Інформація відділу торгівлі, побутового обслуговування та захисту прав споживачів
3 травня 2017 року 17:18

Відділом торгівлі, побутового обслуговування та захисту прав споживачів  за квітень   2017 року було розглянуто  17 звернень, з них:
-    2 на особистому прийомі;
-    15 письмових.
    Всі звернення опрацьовані вчасно, заявникам надані роз’яснення вимог Законів України «Про звернення громадян» та «Про захист прав споживачів».
    Питання, які були зазначені в зверненнях громадян, стосувалися:
-  придбання неякісних товарів;
-  обман покупців;
-  надання послуг неналежної якості;
-  різне.
У своїй роботі фахівці відділу співпрацюють зі спеціалістами управління  Держпродспоживслужби, громадської організації з питань захисту прав споживачів. 
В результаті прийнятих фахівцями відділу заходів, 7 звернень вирішено задовільно. 
Станом на 01.05.2017 у відділі торгівлі, побутового обслуговування та захисту прав споживачів  залишаються 10 звернень, які потребують більш детального розгляду .

Начальник відділу торгівлі,
побутового обслуговування та
захисту прав споживачів                                                              О. Шумілова
 


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 7
переглядів: 9
візитів сьогодні: 16635
візитів всього: 606926