Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Рубіжанська ОДПІ інформує
8 лютого 2017 року 16:32

 

Платники  Рубіжанської ОДПІ ГУ ДФС у Луганської області у січні сплатили ПДВ 2,4 рази більше минулорічних  показників 

За результатами декларування податку на додану вартість за січень 2016 року платниками  Рубіжанської ОДПІ ГУ ДФС у Луганської області направлено  до Державного бюджету 7379,52  тис.грн гривень, що на 4329,6 тис.гривень  більше, ніж за аналогічний період 2016 року. Про це повідомила  начальник відділу податків і зборів з юридичних  осіб  Рубіжанської ОДПІ Надія Мухіна. 

Керівник зазначила,що досягти таких результатів вдалося досягти, завдяки впровадженню податкової реформи в Україні та запровадженню електронного адміністрування ПДВ. 


Щодо нарахування екологічного податку у 2017 році 

Рубіжанська ОДПІ Головного управління ДФС у Луганській області повідомляє,що законом України від 20 грудня 2016 року №1791 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році» внесено зміни до Податкового кодексу України. 

Зокрема, пунктами 12-16 розділу І Закону №1791, які набрали чинності з 1 січня 2017 року, викладено у нових розмірах і порівняно, з діючими у 2016 році, збільшено на 12 відсотків ставки екологічного податку, що визначені: 
- пунктами 243.1 - 243.4 статті 243 Кодексу, а саме: ставки податку за викиди в атмосферне повітря окремих забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення; ставки податку за викиди в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення забруднюючих речовин (сполук), які не увійшли до пункту 243.1 цієї статті та на які встановлено клас небезпечності; для забруднюючих речовин (сполук), які не увійшли до пункту 243.1 цієї статті та на які не встановлено клас небезпечності (крім двоокису вуглецю), ставки податку застосовуються залежно від установлених орієнтовно безпечних рівнів впливу таких речовин (сполук) в атмосферному повітрі населених пунктів; ставка податку за викиди двоокису вуглецю; 
- пунктами 245.1 і 245.2 статті 245 Кодексу - ставки податку за скиди окремих забруднюючих речовин у водні об’єкти; 
- пунктами 246.1 і 246.2 статті 246 Кодексу - ставки податку за розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об’єктах; 
- пунктом 247.1 статті 247 Кодексу - ставка податку за утворення радіоактивних відходів (включаючи вже накопичені); 
- пунктом 248.1 статті 248 Кодексу - ставки податку за тимчасове зберігання радіоактивних відходів їх виробниками понад установлений особливими умовами ліцензії строк. 

Таким чином, збільшені ставки повинні застосовуватися платниками екологічного податку при обрахуванні податкових зобов’язань за перелічені вище об’єкти оподаткування, що виникли з 1 січня 2017 року. 

Статтею 250 Кодексу для податку визначено базовий податковий (звітний) період, що дорівнює календарному кварталу. 

Відповідно до пункту 250.2 статті 250 Кодексу платники екологічного податку складають податкові декларації за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 17.08.2015 №715, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 03.09.2015 за № 1052/27497, та подають їх протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) кварталу, до контролюючих органів та сплачують податок протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку подання податкової декларації: 
- за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення, скиди забруднюючих речовин у водні об’єкти, розміщення протягом звітного кварталу відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об’єктах - за місцем розміщення стаціонарних джерел, спеціально відведених для цього місць чи об’єктів; 
- за утворення радіоактивних відходів та тимчасове зберігання радіоактивних відходів понад установлений особливими умовами ліцензії строк за місцем перебування платника на податковому обліку у контролюючих органах. 

Якщо платник екологічного податку з початку звітного року не планує здійснення викидів, скидів забруднюючих речовин, розміщення відходів, утворення радіоактивних відходів протягом звітного року, то такий платник податку повинен повідомити про це відповідний контролюючий орган за місцем розташування джерел забруднення та скласти заяву довільної форми про відсутність у нього у звітному році об’єкта обчислення екологічного податку. В іншому разі платник податку зобов'язаний подавати декларації відповідно до вимог Кодексу. 


Платники Кремінщини  у січні  2017 року сплатили до бюджету понад 46,3 млн грн 

В січні  2017 року до зведеного бюджету від платників податків Кремінського відділення Рубіжанської  ОДПІ надійшло 46,3 млн грн. податків і зборів. За словами в.о заступника начальника – начальника Кремінського  відділення  Рубіжанської ОДПІ  Наталі Демків – це на 40,7  млн  грн. більше, у порівнянні з  січнем 2016 року.  

Із загальної суми надходжень до державного бюджету надійшло 40,5 млн грн., до місцевих бюджетів – 5,8 млн  грн. При цьому, надходження до державного бюджету, у порівнянні з  січнем 2016 роком збільшились на 38 млн грн. Місцеві ж бюджети отримали  більше на 2,6 млн грн.
У розрізі основних платежів за  січень 2017 рік до зведеного бюджету надійшло 3,6 млн грн. податку на доходи фізичних осіб, що більше на 1,3 млн  грн. ніж у 2016 році. Надходження з податку на додану вартість в  січні 2017 році склали 4,0 млн грн., що на 3,1 млн  гривень більше ніж в  січні 2016 році, рентної плати за користування надрами надійшло 34,8 млн грн., що на 34,3 млн грн. більше ніж в січні  2016 році.. На оздоровлення довкілля до бюджетів усіх рівнів надійшло 0,03 млн  грн. екологічного податку, в т.ч. до місцевої казни надійшло 0,025 млн грн. податку. У  січні 2016 році до зведеного бюджету надійшло0,4 млн грн. акцизного податку  в тому числі 0,21 млн грн. з роздрібного продажу підакцизних товарів, який зараховано до місцевого бюджету. 

Також до місцевого бюджету сплачено 670,3 тис.грн. земельного податку, що на 0,3 млн грн. більше, ніж у в січні 2016 році та 2,1 млн грн. єдиного податку суб’єктами господарювання району, які працюють на спрощеній системі оподаткування. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження зросли на 1,3 млн грн. 


На підтримку української армії Кремінщина  сплатила 0,22 млн грн. військового збору.  

Щодо щоденного оприбуткування  виручка на підставі фіскальних звітних чеків РРО 
Фахівці Рубіжанської ОДПІ звертають увагу суб’єктів господарювання:. готівкові кошти – виручка повинні щоденно оприбутковуватися на підставі фіскальних звітних чеків РРО. 

Зокрема, відповідно до п. 2.6 Положенням про ведення касових операцій у національній валюті в Україні (затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 637) уся готівка, що надходить до кас, має своєчасно (у день одержання готівкових коштів) та у повній сумі оприбутковуватися.
          У разі проведення готівкових розрахунків із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО) або використанням розрахункової книжки (далі – РК) оприбуткуванням готівки є здійснення обліку зазначених готівкових коштів у повній сумі їх фактичних надходжень у книзі обліку розрахункових операцій (далі – КОРО) на підставі фіскальних звітних чеків РРО (даних РК).Тобто, щоденно суб’єкт господарювання повинен оприбутковувати у КОРО виручку на підставі фіскальних звітних чеків РРО (Z-звітів). 

За несвоєчасне (через день і більше) оприбуткування передбачена штрафна санкція у п’ятикратному розмірі неоприбуткованої та/або несвоєчасно оприбуткованої суми коштів, відповідно до ст. 1 Указу Президента України від 12.06.1995 № 436/95 «Про застосування штрафних санкцій за порушення норм з регулювання обігу готівки». 

 

У січні 2017 році на території обслуговування Рубіжанської ОДПІ платниками сплачено більш як 11,6 мільйони гривень єдиного внеску 

Про це повідомив заступник начальника Рубіжанської ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області Юрій Мельник.  

Зокрема, у м. Рубіжне сплачено 8,1 мільйона гривень, на території Кремінського району – 3,5 мільйона гривень. 

Посадовець звернув увагу  на те, що фізичні особи – підприємці  подають до фіскальних органів Звіт з єдиного внеску самі за себе за звітний 2016 рік до 10 лютого 2017 року (останній день подання – 09.02.2017). 

Звіт подається за формою згідно з додатком 5 до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування,  затвердженого наказом  Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435. 

Фізичні особи – підприємці зобов’язані подавати звіт незалежно від ведення підприємницької діяльності (крім фізичних осіб – підприємців, які перебувають на спрощеній системі оподаткування і звільняються від сплати єдиного внеску, якщо вони є пенсіонерами за віком або інвалідами та отримують відповідно до закону пенсію за віком або соціальну допомогу). 


У січні ц.р. внесок платників Рубіжанської ОДПІ до бюджетів усіх рівнів склав майже 67,6 млн. гривень 

Рубіжанською ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області у січні поточного року забезпечено надходження в бюджети усіх рівнів у сумі 67,6 млн. гривень. Порівняно з аналогічним періодом минулого року платежі до зведеного бюджету зросли  у 3,8 рази (на 49,8 млн грн.). Про це проінформував виконуючий обов’язки начальника  Рубіжанської ОДПІ ГУ ДФС у Луганської області Андрій Забровський . 

Так, із загальної суми надходжень, 47,6 млн грн. спрямовано до загального фонду державного бюджету, в результаті чого минулорічні надходження перевищено більш як на 40,6 мільйонів гривень. 

За словами  Андрія Забровського, першість серед платежів,які направлені до державного бюджету  займає  рентна плата 34,9 млн грн., другу позицію посідає податок на додану вартість податок – його надійшло майже 7,4 млн.грн., третє місце  посідає податок на доходи фізичних осіб – 4,3 млн.грн,  наступне місце займає військовий збір – 0,6 млн. гривень. 
Надходження, що формують кошики місцевих бюджетів м Рубіжне та Кремінського району  склали близько 20 млнгрн., це  майже на 9 млн грн. або 80,8 відс. більше фактичних надходжень січня 2016 року. 

Єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у січні ц.р. зібрано 11,6 млн гривень. 

 

Відповідальність платників за порушення строків зарахування податків і зборів 

Рубіжанська ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області доводить до відома у листі від 24.01.2017 №1575/7/99-99-12-03 надала роз’яснення щодо відповідальності платників податків за порушення строків зарахування податків і зборів до бюджетів у зв’язку із збоями в роботі фінансових, установ. 

У листі роз’яснено, що Статтею 55 Закону України від 07 грудня 2000 року №2121-111 "Про банки і банківську діяльність" відносини банку з клієнтом регулюються законодавством України, нормативно-правовими актами Національного банку України та угодами (договорами) між клієнтом та банком. 

Відповідно до ст. 1066 - 1068 Цивільного кодексу України за договором банківського рахунка банк зобов'язується приймати і зараховувати на рахунок, відкритий клієнтові (володільцеві рахунка), грошові кошти, що йому надходять, виконувати розпорядження клієнта про перерахування і видачу відповідних сум з рахунка та проведення інших операцій за рахунком. Банк має право використовувати грошові кошти на рахунку клієнта, гарантуючи його право безперешкодно розпоряджатися цими коштами. Банк не має права визначати та контролювати напрями використання грошових коштів клієнта та встановлювати інші, не передбачені договором або законом, обмеження його права розпоряджатися грошовими коштами на власний розсуд. Банк зобов'язаний зарахувати грошові кошти, що надійшли на рахунок клієнта, в день надходження до банку відповідного розрахункового документа, якщо інший строк не встановлений договором банківського рахунка або законом, та за розпорядженням клієнта видати або перерахувати з його рахунка грошові кошти в день надходження до банку відповідного розрахункового документа, якщо інший строк не передбачений договором банківського рахунка або законом. 

Згідно з п. 8.1 ст. 8 Закону України від 05 квітня 2001 року №2346-111 "Про платіжні системи та переказ коштів в Україні" (далі - Закон №2346) банк зобов'язаний виконати доручення клієнта, що міститься в розрахунковому документі, який надійшов протягом операційного часу банку, в день його надходження у разі надходження розрахункового документа клієнта до  обслуговуючого банку після закінчення операційного часу банк зобов’язаний виконати доручення клієнта, що міститься в цьому розрахунковому документі, не пізніше наступного робочого дня. Банки та їх клієнти мають право передбачати в договорах інші, ніж зазначені, строки виконання доручень клієнтів. 

Статтею 32 Закону №2346 встановлено відповідальність банків у вигляді пені перед платником та отримувачем за порушення банком строків виконання доручень клієнтів. 

Відповідно до п. 129.6 ст. 129 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) за порушення строку зарахування податків до бюджетів або державних цільових фондів, установлених Законом України "Про платіжні системи та переказ коштів в Україні", з вини банку або органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриваються рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, такий банк/орган сплачує пеню за кожний день прострочення, включаючи день сплати, та штрафні санкції у розмірах, встановлених цим Кодексом, а також несе іншу відповідальність, встановлену цим Кодексом, за порушення порядку своєчасного та повного внесення податків, зборів, платежів до бюджету або державного цільового фонду. При цьому платник податків звільняється від відповідальності за несвоєчасне або перерахування не в повному обсязі таких податків, зборів та інших платежів до бюджетів та державних цільових фондів, включаючи нараховану пеню або штрафні санкції. 

Поряд з цим, згідно п. 129.7 ст. 129 Кодексу визначено, що не вважається порушенням строку перерахування податків, зборів, платежів з вини банку порушення, вчинене внаслідок регулювання Національним банком України економічних нормативів такого банку, що призводить до нестачі вільного залишку коштів на такому кореспондентському рахунку. Якщо у майбутньому банк або його правонаступники відновлюють платоспроможність, відлік строку зарахування податків, зборів та інших платежів розпочинається з моменту такого відновлення (п. 129.7 ст. 129 Кодексу). 

Слід зазначити, що п. 1.24 ст. 1 Закону №2346 визначено, що переказ коштів (далі - переказ) - рух певної суми коштів з метою її зарахування на рахунок отримувача або видачі йому у готівковій формі. Ініціатор та отримувач можуть бути однією і тією ж особою. 

Відповідно до п. 30.1 ст. 30 Закону №2346 переказ вважається завершеним з моменту зарахування суми переказу на рахунок отримувача або її видачі йому в готівковій формі. 

Зважаючи на вищевикладене, банк несе відповідальність за своєчасне виконання платіжних доручень клієнтів на перерахування податків, зборів (обов'язкових платежів) до бюджетів або державних цільових фондів. 

Додатково повідомляємо, що наявність податкової інформації щодо несвоєчасного виконання платіжних доручень банківською установою може слугувати підставою для проведення відповідних заходів податкового контролю органами ДФС. 

Тобто, в ситуації коли при достатній наявності грошових коштів на банківському рахунку відкритому в фінансовій установі, в якій введено тимчасову адміністрацію і рух по поточних рахунках призупинено на невизначений термін, підприємство не може ними скористатися для сплати податків і зборів, платнику податків необхідно надати контролюючому органу підтверджуючі документи, що вказані обставини щодо неперерахування податків і зборів до бюджету виникли з вини банку. Такими документами, зокрема але не виключно, можуть бути листи-звернення до адміністрації банку з проханням перерахувати податки, платіжні доручення оформлені в паперовому вигляді тощо. 
Водночас, слід зазначити, що податковий борг платника податків, який виник з вини банку, залишається за таким платником і підлягає перерахуванню ним до бюджету. 

Тобто, незважаючи на причину несплати податкових зобов’язань, зокрема, у разі порушення банком строків виконання або невиконання доручень клієнтів на переказ коштів, платник податків не звільняється від обов’язку сплатити основну суму податкового зобов’язання або податкового боргу, а податковий орган, відповідно, від стягнення такого податкового боргу та/або від зарахування платежів, здійснених через установи інших банків, у передбаченій пунктом 87.9 статті 87 Кодексу черговості погашення податкових зобов’язань та податкового боргу. 

Звертаємо увагу, що відповідно до пункту 87.1 статті 87 Кодексу джерелами самостійної сплати грошових зобов’язань або погашення податкового боргу платника податків є будь-які власні кошти, у тому числі ті, що отримані від продажу товарів (робіт, послуг) майна, випуску цінних паперів, зокрема корпоративних прав, отримані як позика (кредит) та з інших джерел, з урахуванням особливостей, визначених цією статтею. 

Податкові консультації щодо відповідальності платників податків за порушення строків зарахування податків і зборів до бюджетів у зв’язку із збоями в роботі фінансових установ застосовувати у частині, що не суперечить цьому роз’ясненню. 

 

 До уваги неприбуткових підприємств, установ та організацій! 

Рубіжанська ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області звертає увагу,що законом України від 20.12.2016 №1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату» для неприбуткових підприємств, установ та організацій, які не привели свої установчі документи у відповідність до норм п.133.4 ст.133 Податкового кодексу України, подовжено термін до 1 липня 2017 року. 
    Після 1 липня 2017 року такі неприбуткові організації будуть виключатися контролюючим органом з Реєстру неприбуткових установ та організацій. 
    Неприбуткові релігійні організації не будуть виключатись контролюючими органами з Реєстру неприбуткових установ та організацій, у разі невиконання вимог пп.133.4.1 п.133.4 ст.133 Податкового кодексу України, до 1 січня 2018 року. 
    Новостворені неприбуткові організації мають можливість отримати неприбутковий статус з дня їх державної реєстрації - у разі відповідності установчих документів вимогам Податкового кодексу України та подання такими новоствореними неприбутковими організаціями документів про включення до Реєстру неприбуткових організацій протягом 10 днів з дня їх державної реєстрації. 
    Для бюджетних установ виключено вимогу щодо наявності установчих документів. 
    Уточнено вимоги щодо установчих документів неприбуткових організацій, які діють на підставі установчих документів організації вищого рівня. Для таких організацій контролюючими органами будуть використовуватись статутні документи організації вищого рівня при перевірці відповідності вимогам п.133.4 ст.133 Податкового кодексу України.  
  
Вимоги щодо складання первинних документів 

Рубіжанська ОДПІ Головного управління ДФС у Луганській області повідомляє, що згідно з п.44.1 ст.44 Податкового кодексу України платники податків зобов'язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування та/або податкових зобов'язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням та сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством. 

Законом України від 03.11.2016 №1724 «Про внесення змін до деяких законів України щодо усунення адміністративних бар'єрів для експорту послуг», внесено ряд змін, зокрема, до Закону України від 16.07.1999 №996 «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (далі - Закон №996). Зміни набирають чинності з 03 січня 2017 року. 

Відтепер, первинний документ містить відомості про господарську операцію (ст.1 Закону №996). Скасовано вимогу щодо підтвердження первинним документом здійснення господарської операції. Первинним документом вважатиметься не тільки той документ, який складається для підтвердження здійснення господарської операції. Відповідно, скасовано й вимогу щодо складання первинного документу під час здійснення господарської операції, а якщо це було неможливо – безпосередньо після її закінчення. 

Закріплено право складати первинні та зведені облікові документи у паперовій або у електронній формі. Первинні документи, складені у електронній формі, можуть застосовуватись у бухгалтерському обліку за умови дотримання вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг. 

Проте, як паперові, так і електронні форми первинних документів повинні містити усі обов’язкові реквізити. При цьому, з обов’язкових реквізитів виключено такий реквізит як «місце складання». 

Виключено й вимогу у частині реквізитів первинного документу про аналог власноручного підпису або підпису, прирівняного до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронний цифровий підпис». Тобто, обов’язковим реквізитом первинного документу є особистий підпис або інші дані, що допомагають ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. 

Також, внесено зміни до правил ведення аналітичного бухгалтерського обліку. Відповідно до змін, внесених до Закону №996, дані аналітичних рахунків повинні бути аналогічні відповідним рахункам синтетичного обліку не на перше число місяця, а на кінець останнього дня кожного місяця. 

Наразі, на виконання вимог Закону №1724 Міністерством фінансів України підготовлено проект наказу «Про затвердження Змін до Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку». 
 

В Рубіжанський ОДПІ розповіли про електронні сервіси 

Про роботу  «Електронного кабінету платників» та про інші електронні сервіси ДФС,  розповідали днями  журналістам  під час прес-конференції у Рубіжанський області . 

В.о.начальника Рубіжанської ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області Андрій Забровський проінформував представників ЗМІ щодо функціонування модернізованого  Електронного кабінету  платника податків.

Зазначений сервіс реалізований у вигляді захищеного Інтернет-порталу. Працює безкоштовно в режимі реального часу та цілодобово. Він має відкриту та приватну частини. У відкритій частині робота здійснюється без ідентифікації користувача. 

Щоб скористатися приватною частиною платнику необхідно мати електронний цифровий підпис, який можна отримати в будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів. В кабінеті платник може переглянути особисту інформацією – перш за все, це реєстраційні та ідентифікаційні дані, дані податкового обліку та реєстрів, дані щодо розрахунків з бюджетом за останні два роки. 

Електронний кабінет надає послуги не лише платникам податків і зборів, але й фізичним особам-громадянам. Завдяки новим функціям декларанти можуть без зайвих зусиль прозвітувати про свої отримані доходи під час деклараційної кампанії. Більше того, у своєму особистому кабінеті вони можуть отримати інформацію про суми нарахованих доходів та утриманих податків, необхідних для заповнення декларації. 

«Це реальна економія часу для платників податків, адже в кабінеті не лише буде сконцентровано усю інформацію щодо їх підприємницької діяльності, але й спрощено отримання додаткової необхідної інформації», -відзначив Андрій Забровський. 

Також, Андрій Забровський акцентував увагу на тому, що для отримання довідки про доходи немає необхідності особисто звертатись до ДПІ, вказану довідку можна отримати за допомогою «Електронного кабінету платника». Це питання є дуже актуальним на цей час у зв’язку із необхідністю  заповнення е-декларацій державними службовцями. 

 

У 2017 році акцизний податок з роздрібного продажу пального на АЗС не сплачується 

В Рубіжанській ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області  Законом України від 20.12.2016 року № 1791-VIII внесено зміни до п.п.14.1.212 статті 14 Податкового кодексу України. 

Так, із 1 січня 2017 року із визначення терміна «реалізація суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів» вилучено положення щодо реалізації пального як фізичного його відпуску з АЗС та/або АГЗС незалежно від форми розрахунків. 

Акцизний податок з роздрібного продажу пального у розмірі 0,042 євро за 1 л, який сплачувався до місцевих бюджетів за місцезнаходженням АЗС та/або АГЗС, перенесено до основної ставки акцизного податку, що сплачується виробниками та імпортерами. 

Водночас на суб’єктів господарювання роздрібної торгівлі, які здійснюють реалізацію пального та не є платниками акцизного податку з роздрібного продажу пального, як і раніше, поширюються норми Податкового кодексу України щодо функціонування системи електронного адміністрування реалізації пального. 

Такі суб’єкти господарювання не заповнюють розділ II додатка 6 «Розрахунок суми акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів» до декларації акцизного податку. 
Звертаємо увагу, що зазначені норми стосуються лише операцій з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі пальним, здійснених після 01.01.2017. 


Рубежанская ОГНИ предоставляет материалы Пресс-службы ГУ ГФС в Луганской области
В январе 2017 года плательщики Луганщины перечислили в бюджет более 160 млн грн ЕСВ

В январе 2017 года предприятия и предприниматели Луганской области уплатили в бюджет 160,5 млн грн единого социального взноса на общеобязательное государственное социальное страхование.
Напомним, единый взнос автоматически распределяется Государственной казначейской службой Украины по видам общеобязательного государственного социального страхования в соответствии с определенными пропорциями и перечисляется по назначению - на счета, открытые в Госказначействе на имя фондов общеобязательного государственного социального страхования и пенсионного страхования.

 

Более 8 млн грн доначислили нарушителям законодательства аудиторы фискальной службы Луганщины

За 2016 год аудиторы фискальной службы Луганской области доначислили к уплате в бюджет 8 млн 142 тыс. грн предпринимателям, которые нарушили действующее налоговое законодательство. 

Всего же специалисты подразделений аудита провели 138 внеплановых и 8 плановых проверок, а также 172 встречные сверки субъектов хозяйствования.

Кроме того, за 2016-ый год проведено 49 проверок в сфере наличных расчетов, по результатам которых плательщикам доначислено 1 млн 590 тыс. грн штрафов и пени. В регионе на сегодняшний день зарегистрировано 2733 регистратора расчетных операций. Общая сумма выручки за прошлый год составила 2 млрд 645 млн грн, в т.ч. за декабрь – 226 млн грн.

 

На Луганщине легализован труд более 2 тысяч наемных работников

Об этом сообщили в Главном управлении ГФС в Луганской области. В 2016 году сотрудники фискальной службы Луганской области по результатам проведенных мероприятий обнаружили 2008 наемных работников, получавших заработную плату в «конвертах». Они не платили налог на доходы физических лиц.

Благодаря легализации труда граждан в бюджет дополнительно поступило 236 тыс. грн налога на доходы физических лиц.
Кроме того, в ходе проверок выявлены 622 гражданина, которые работали предпринимателями нелегально - без государственной регистрации. После вмешательства сотрудников фискальной службы региона, все они прошли госрегистрацию и начали платить налоги в бюджет. Благодаря этому бюджет дополнительно получил 61,3 тыс. грн налога на доходы физических лиц и 288 тыс. грн единого налога. Нарушители законодательства привлечены к административной ответственности.

Напомним, в случае неоформления или ненадлежащего оформления трудового договора, нарушения установленных сроков выплаты заработной платы и других выплат, несоблюдения минимальных государственных гарантий в оплате труда юридические и физические лица-предприниматели, которые используют наемный труд, несут ответственность в виде штрафов, утвержденных статьей 265 КЗоТ.
Размеры штрафов за эти нарушения - от одной минимальной заработной платы, установленной законом на момент выявления нарушения, до тридцати минимальных заработных плат за каждого работника, в отношении которого совершено нарушение.

Сколько веревочке не виться…

Сотрудники спецподразделения Главного управления ГФС в Луганской области «Фантом» в рамках расследования уголовного производства по ч. 1 ст. 204 Уголовного кодекса Украины (незаконное изготовление, хранение, сбыт подакцизных товаров) вместе со следователями следственного управления финансовых расследований ГУ ГФС в Луганской области выявили в г. Старобельске группу лиц, которые осуществляли незаконную закупку, хранение и реализацию бензина.

Выяснилось, что граждане, в течение 2 лет, с собственного двора торговали бензином производства РФ, имеющим контрабандное происхождение. Его, по предварительному заказу, мелкими партиями на легковых автомобилях, завозили с пгт. Меловое. Ежедневно реализовывалось 300-400 литров.

Следователи опросили граждан, которые активно сотрудничали со следствием.
Во время обыска изъяты бензин марки А-92 в количестве 160 литров и оборудование для его хранения и разлива.

 

Ущерб государству возместил – освобождение от уголовной ответственности получил

Следователи финансовых расследований Главного управления ГФС в Луганской области закончили досудебное расследование в уголовном производстве в отношении должностного лица одной из шахт Луганской области.

Досудебным расследованием установлено, что гражданин Украины, временно исполняя обязанности директора шахты, умышленно уклонился от уплаты более 2 млн грн единого взноса на общеобязательное государственное социальное страхование.

Во время проведения досудебного расследования установлено достаточно оснований для уведомления гражданина о подозрении в совершении уголовного преступления, предусмотренного ч. 2 ст. 212-1 Уголовного Кодекса Украины.

Но в связи с признанием вины и полным возмещением нанесенного государству ущерба на основании ч.4 ст.212-1 УК Украины материалы досудебного расследования по этому делу направлены в суд с ходатайством об освобождении подозреваемого от уголовной ответственности.

    
  


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 9
візитів сьогодні: 1163
візитів всього: 585664