Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація щодо захисту прав споживачів
1 вересня 2016 року 08:53

Відділом торгівлі, побутового обслуговування та захисту прав споживачів  за серпень 2016 року було розглянуто 21 звернення, з них:
-    13 на особистому прийомі;
-    4 письмових звернення;
-    4 звернення на консультативному пункті ДП «Рубіжанський ринок».
    Всі звернення опрацьовані вчасно, заявникам надані роз’яснення вимог Законів України «Про звернення громадян» та «Про захист прав споживачів», повернено споживачам коштів на суму 470 грн, за придбані неякісні товари. В результаті прийнятих фахівцями відділу заходів, по 16 зверненнях питання вирішено позитивно.  
    Питання, які були зазначені в зверненнях громадян, стосувалися:
-  придбання неякісних товарів;
-  відмови у поверненні коштів або обміну неякісного товару.

У своїй роботі фахівці відділу співпрацюють зі спеціалістами управління Держпродспоживслужби, працівниками відділу поліції  та громадської організації з питань захисту прав споживачів. 
    Станом на 01.09.2016 у відділі торгівлі, побутового обслуговування та захисту  прав  споживачів   залишається   1   звернення,   якэ  потребуює    більш детального розгляду.
 


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 3
переглядів: 3
візитів сьогодні: 3063
візитів всього: 585902