Головне меню
Пошук по сайту
 
Корисні посилання
Інформація щодо захисту прав споживачів
2 серпня 2016 року 13:27

 

Відділом торгівлі, побутового обслуговування та захисту прав споживачів  за липень 2016 року було розглянуто 12 звернень, з них:
-    11 на особистому прийомі;
-    1 письмове звернення.

Всі звернення опрацьовані вчасно, заявникам надані роз’яснення вимог Законів України «Про звернення громадян» та «Про захист прав споживачів».
    Питання, які були зазначені в зверненнях громадян, стосувалися:
-  придбання неякісних товарів;
-  відмови в поверненні коштів або обміну неякісного товару.
    Крім того, на консультативному пункті ДП «Рубіжанський ринок»,  фахівцями відділу надано 3 консультацій в сфері захисту прав споживачів, в т.ч. 6 консультацій надані суб’єктам господарювання.

У своїй роботі фахівці відділу співпрацюють зі спеціалістами управління Держпродспоживслужби, працівниками відділу поліції  та громадської організації з питань захисту прав споживачів. 

В результаті прийнятих фахівцями відділу заходів, по 8 зверненнях питання вирішено позитивно.  Споживачам  повернені кошти в сумі 1621 грн. 
    Станом на 31.07.2016 у відділі торгівлі, побутового обслуговування та захисту  прав  споживачів   залишається   2   звернення, які  потребують    більш детального розгляду.

Для консультацій громадян  та оперативного реагування на порушення прав споживачів фахівцями відділу  проводиться робота в консультаційному пункті на ДП «Рубіжанський ринок»,  в п’ятницю з 8.00 до 12.00


  О. Шумілова, начальник відділу торгівлі, побутового обслуговування та
захисту прав споживачів управління економіки                                                          


Офіційні сайти
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 4
візитів сьогодні: 1665
візитів всього: 585106